5/5 toasters!

Datum: 2009-07-05 Klockslag: 23:52:52

Åkte en sväng till Mimmi i Ovanmo med Elina och Dea ikväll.
Vi såg på Gran Torino, och oj vilken bra film! Den var helt underbar, även om den i början kunde tyckas lite oklar. Jag kan nog säga att det var en av de bästa filmerna jag sett, och helt klart den bästa filmen jag sett på ganska länge. Det var svårt att låta bli att älska Walt Kowalski, eller kanske ska jag säga Wally (Clint Eastwood). Var dock väldigt svårt att hålla tårarna borta i slutet av filmen, gråter ogärna bland folk. Nej, verkligen en film jag tycker att alla borde se.

Nu ska jag fortsätta titta på minnesprogrammet av älskade Michael på 2an.
Jag kan verkligen inte förstå att han är död, det är verkligen helt obegripligt.

Jobbar 13-21:30 imorgon, och när jag kommer hem så är Lars hemma. :) Och på torsdag kommer Maggen & Tjocken (min farbror och hans fru), det ser jag fram emot.  

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback