Stressad x 1000

Datum: 2009-01-20 Klockslag: 18:58:40

Hade körlektion idag, och till min stora förvåning var det inte Charlotta som satt där i bilen. Det var den andra körläraren, men han var jättetrevlig som tur var. :) Tränade på att backa & sådär, gick helt okej. Förutom att jag fick kärringstopp hur många gånger som helst, brukar jag fan aldrig få. >_<

Han berättade att jag borde ta körkortet före den 1 april, för fr.o.m då så måste man gå en kurs om alkohol & droger, som dessutom går på tusen spänn. Så jag ska nog försöka skynda på lite och köra så mycket som möjligt, för att försöka hinna tills dess. Så nu kommer det bli massa teoriläsning på kvällarna för min del, drygt värre.
Och just nu håller jag på och ska städa lägenheten, får ju finfrämmande imorgon! :D Mimmi & Lydia kommer hit eftersom jag fyller år, trevligt. :] Råkade nyss bryta av min tumnagel alldeles för långt ner, ajaj. :'c Men nej, nu ska jag städa vidare till bra musik. :D

(Gick ganska bra på gyn igår också, om någon undrade. Antagligen ingen sjukdom, men inte heller någon vidare hjälp mot smärtan. :c Vilket sög, men men..)

kommentarer
Postat av: Jossan

va fan!

2009-01-20 @ 19:09:46



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback