It's high tide baby

Datum: 2009-01-04 Klockslag: 17:56:08

Den här låten får mig verkligen att tänka tillbaka på sommaren -08 och längta till sommaren -09. Vilka låtar påminner er om sommaren? Det är lite hemskt hur tidigt man börjar längta till sommaren ändå, det är ju ett helt halvår kvar dit. Fast att längta till & planera inför något är halva nöjet, om man frågar mig. Dock är det lite tråkigt att det aldrig blir riktigt som man tänkt, men ändå.

Har suttit och tittat igenom lite bilder sedan sommaren och sådär, och som vanligt hoppas jag på att denna sommar ska bli den bästa någonsin. Även att jag kommer ha mitt sista sommarlov iår, sedan är det slut med det (Om jag inte skulle läsa vidare sedan då, men.) Något extra bra med den här sommaren är att jag troligtvis kommer ha körkortet då, lite skönt. :] Hoppas jag får tag i något bra sommarjobb också, eller något överhuvudtaget. Och precis som jag alltid gör (de senaste fem åren åtminstonde) så planerar jag såklart att gå ner i vikt. Men nu känner jag mig verkligen motiverad, och jag & Elina ska köra GI-metoden nu första två veckorna när skolan börjar. Jag ska även sluta äta onyttigheter då, ska bara unna mig något ibland. Så blir det ju massa träning också, 2-4 gånger i veckan närmare bestämt. :] Skulle vara underbart om jag kunde gå ner ca 5 kg eller något iallafall, man kan ju alltid hoppas.


På den tiden hade man inga bekymmer,
det vore skönt att få vara liten igen för en stund.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback