If you've got the money

Datum: 2009-01-24 Klockslag: 17:18:29

Fan vad jag hatar att inte ha mycket pengar, att ständigt känna att man vill ha/behöver något som man inte alls har råd med. Just nu är det som sagt en skinnjacka och löshår jag tänker på. Funderar på att låna 1000 kr från ett konto jag har 4000 på. Så har jag en burk med 200 i, det är ju alltid något. Jackan & löshåret blir tillsammans runt 1500. Så om jag lever lite snålt så kan det nog gå runt på något sätt! :D Känns dock inte så bra att måsta ta från det där kontot, men det är ju två saker jag verkligen är i behov av så.

Är jackan på bilden jag funderar på, även om jag egentligen inte var ute efter en riktig skinnjacka.. Men det blir nog kanske den här för 799:- ändå. Vet inte riktigt vad jag tyckte om fickorna, men det är den bästa jag hittat på internet än så länge. Ska fortsätta leta så får jag se vad det blir. :) Blir nog iallafall blondt REMY hår i 45 cm från Tajmahal också. Så det håller bättre och inte blir lika risigt. :)

Om man kunde få vinna lite pengar ändå, haha. ;c Bara 5 veckor kvar till London nu också, längtar bara mer och mer. Så underbart att få åka tillbaka till bästa stället ever typ. :* Helt underbart att det är mycket billigare där nu än när vi var där sist också, ska åka och växla in pengar snart så att man tjänar så mycket som möjligt på det. Var in och tittade idag, och det hade gått upp ca 20 öre eller något. Tur att det var så pass lite iallafall. :)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback