Melodifestivalen

Datum: 2009-02-14 Klockslag: 21:04:52

Alltså, hur tänker dem egentligen?
Det är ju sjukt dåligt att den som uppträder sist får så himla kort röstningstid, jämfört med den som uppträder först. Värdelöst om man frågar mig. Så gillar jag inte Petra Mede alls! Jag gillar inte kvinnliga komiker speciellt mycket över huvud taget, och hon känns bara för mycket. Hennes skratt är så fejkade, och ja.. Nej, Luuk ska det vara, han gjorde det så jävla bra. ♥

Sitter och äter popcorn & dricker cola, mums. Kanske vore den här dagen mysig att dela med någon ändå, men, jag överlever. Vet inte vilket bidrag jag gillar mest, tyckte att Amys förra låt var bättre, men hon är ju så söt att man inte kan låta bli att tycka om henne. Måns & H.E.A.T var ganska bra också tycker jag. Ska höra nu vilka som går vidare.. Måns, Amy, Cookies n Beans, H.E.A.T och Lili & Susie. Ah, det var faktiskt de jag tyckte var bäst.

Nu ska jag fortsätta trycka i mig popcorn, fastän jag mår lite illa.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback