Jag tänker nya tankar..

Datum: 2009-02-09 Klockslag: 18:03:14

Men allt det där du föll för, finns fortfarande kvar.
Allting har förändrats, men jag känner likadant.


Det finns så många saker som på den senaste tiden gjort att jag ändrat mina tankar och värderingar. Allt har blivit så annorlunda, på både gott och ont. Det har dock fått mig att tvivla på folk med jämna mellanrum, samtidigt som det fått mig att växa som person.. tror jag.

Ska snart försöka ta mig orken att plocka undan alla tacogrejer sedan middagen.. Hur tråkigt är det inte att laga värsta middagen och sedan sitta i sin ensamhet och äta? -_- Borde läsa teorin, städa & diska också.. men jag orkar verkligen inte. :c Om en etta är jobbig nog att hålla ordning på när man är själv, hur ska man då klara av ett hus i framtiden? ._. Troligtvis med massa ungar som springer omkring och stökar ner också, haha. Fast, då kommer man ju iallafall ha diskmaskin. Jag hatar att diska för hand, hela golvet inklusive jag blir blöt för att jag skvätter överallt. Nej, kanske jag ska samla lite energi för att orka städa.. det måste fan göras.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback