Jag ska aldrig nånsin glömma hur det känns

Datum: 2009-02-10 Klockslag: 12:39:00

Jag är inne i en Kent-period igen.<3 Har just ätit lite lunch, provade min ekologiska dinkelpasta och.. jag tror Jonas överdrev när han sa hur gott det var. ._. Fast, jag ska göra något annat med det senare, någon riktig mat och känna om det är godare då kanske. Men det var väl helt okej, gick iallafall att äta. Men slarvade i lite quornfärs, tomatpuré, basilika osv och det blev ingen höjdare, så nu står min halvfulla tallrik här på bordet brevid mig. Så skönt att sluta så tidigt idag, då kanske jag lyckas få något gjort också. Var iallafall iväg och handlade lite påväg hem, så nu har jag blekning iallafall.

När jag gick in i korridoren så STANK det, fyfan. .____. En gubbe hade sin lägenhetsdörr öppen och jag dog lite för att det luktade så himla äckligt, så jag skyndade mig förbi och låste upp dörren och stängde snabbt igen den igen. Lite av den där snusklukten kom dock in i min lägenhet, uhuh. Så jag tänkte att jag ska tända luktljus och spruta massa parfym senare, haha. Men först ska jag städa, storstädning får det fan lov att bli, även om jag inte orkar. Blir att diska, damma, plocka in i garderoben, vika kläder & dammsuga osv. Min lägenhet är iskall, likaså mina händer och fötter. Jag blir tokig! När jag vaknade imorse och klev upp ur sängen fick jag en chock över hur kallt det faktiskt var här inne, måste skaffa en termometer och titta. Det är lätt under 20 grader iallafall, och jag som fryser när vi har runt 22 hemma i huset. Sitter med en filt på mig nu, och tokfryser ändå. Ben & Jerrys och lite sällskap hade inte suttit helt fel, hade inte suttit fel alls.


Jag önskar att jag kunde göra något för att du skulle må bättre.<3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback