Dagens 15/2

Datum: 2009-02-15 Klockslag: 13:14:03

Kläder: Ett linne & trosor. (har ju nästan nyss klivit upp, och då förflyttade jag mig bara från sängen till soffan.)
Smink: Nothing.
Frisyr: En slarvig hästsvans som jag sovit i.
Bild: Bara för att han är världens bästa. :'D


Läsning:
Bloggar, as usual.
Låt: Lifehouse - everything ♥

Mat: Har inte ätit något ännu.

Vill ha: Mysigt sällskap & några extra lediga dagar.

Favorit: Nattens pratstund, den behövdes så jävla mycket.
Köp: Kommer nog att bli en musikalbiljett.
Humör: Helt okej, sovde bort det mesta av mitt dåliga humör.
Göromål: Beställa musikalbiljetter, planera mitt bildrepotage, läsa körkortsteori osv.

Borde: Samma som ovan, OCH städa rummet.
Beroende: -
Längtan: Det nämner jag inte här.
Skit: Att jag har så mycket saker jag borde göra, som jag verkligen inte har lust med alls.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback