ÄR DET ETT SKÄMT ELLER?!

Datum: 2009-02-10 Klockslag: 14:53:40

elina säger (14:35):

JAG HOPPAS DOM SKÄMTAR
storstädar.] sara ; I used to know you like the back of my mind. säger (14:35):

dom som har musik menar du?!?!?!?

elina säger (14:35):
JA

storstädar.] sara ; I used to know you like the back of my mind. säger (14:36):

nej, ****** är dum i hvuet och borde dö. :)

fast jag har min musik på massa högt så hörde jag deras musik asmycket ._.

elina säger (14:35):

men seriös han är ju totalt jävla sinnessjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

storstädar.] sara ; I used to know you like the back of my mind. säger (14:37):

ja, jävla äckel!

jag ska ligga och stöna ashögt hela natten för att störa honom. :)

elina säger (14:35):

AHAHAHAH
storstädar.] sara ; I used to know you like the back of my mind. säger (14:38):

mina saker på hyllan jag damma halvskaka ju förfan!!!

elina säger (14:39):

ÄCKEL

storstädar.] sara ; I used to know you like the back of my mind. säger (14:41):

DET SKAKAR SOM FAN I MITT GOLV NÄR HANS BAS LÅTER, PLUS ATT DET KLIRRAR TILL I MIN HYLLA


Jag är så förbannad så om musiken varit på länge till skulle jag kunna tänkas gå och slita upp idiotens dörr och skrika och fråga om han är helt jävla körd i huvet! Jag har övervägt det några gånger förut också, men så jävla högt som nyss har han aldrig haft musiken. Nu är det tyst iallafall, TACK FÖR DET DITT AS! Nödvändigt att ha så hög musik att den på övervåningen flera lägenheter bort t.o.m. hör, då kan ni ju tänka er hur det låter för mig som har en idiot vägg i vägg. Nej, det blir till att klaga nästa iallafall.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback