Godmorgon!

Datum: 2009-12-23 Klockslag: 11:26:56

Väcktes för någon timme sedan av att mamma kom med mina stentvättade jeansleggings som varit borta så länge, ujuj vad glad jag blev! :'D Just ja, hon sa även att Jonas & Lars ringt imorse och sagt att de var påväg hem. De har hela tiden sagt att de skulle åka hem imorgon, men hade hela tiden planerat att åka idag.. Det som fick dem att berätta det var när Jonas sagt "men tänk om det inte finns nån mat på bordet när vi kommer dit?" HAHA, så jävla typiskt honom. Ska bli skitkul att få hem dem iallafall, är ju trots allt bara till jul & ibland på sommaren som hela familjen är samlad.

Idag, precis som igår, är schemat fullspäckat. Ska städa, ha en liten mini-jul med vännerna & byta klappar, slå in resten av julklapparna, åka och handla behövliga saker, ha uppesittarkväll och spela bingo! En bra dag med andra ord. Även om den där riktiga julkänsla inte infunnit sig, så är julen en väldigt stressig men också underbar tid. Gemenskap, god mat & så mysar man alltid till det lite extra. Tänk om man fick återuppleva en jul som liten igen, det var lycka på hög nivå.

Nu ska jag klä på mig och börja göra någon nytta. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback