Indisk currygryta & myskväll

Datum: 2009-08-17 Klockslag: 14:01:06

Imorgon åker Dea till Umeå för att börja skolan, så ikväll ska hon, jag & Elina laga indisk currygryta & ha mys. Kanske blir lite övernattning också, hoppas jag. :) Har just duschat & sminkat mig så ska ringa och höra vart vi ska mötas.


Beställde en almanacka från personligalmanacka idag, 275 kr gick den på. Helt klart värt, eftersom allt blir så mycket lättsammare om man kan planera & komma ihåg saker. Och bäst av allt - den är precis så som jag vill ha den. Inkl. folks födelsedagar som jag lagt in. :) Ett bra inköp helt enkelt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback