Ibland finns inga ord

Datum: 2009-08-16 Klockslag: 21:12:59

Igår lyssnade jag, Elina & Dea på The Used's nya album Artwork. Dom kan inte misslyckas, det här albumet var helt igenom underbart - och obeskrivligt. Känslan jag får av dem och deras musik är unik och underbar, och att bara tänka på Bert (sångaren) kan få mig tårögd och helt igenom lycklig. Längtar till nästa gång jag kommer få stå framför dessa underbara personer och fyllas av ett lyckorus. Hoppas det blir ganska snart bara, känns som om det var för länge sedan jag var på konsert!

Och något helt UNDERBART hände inatt. Vid 04:30 vaknade jag av att mamma var inne på mitt rum, och på golvet ser jag Karl-Gustaf stå. Nu är allt som det ska igen. :') Efter att han varit borta i 8 veckor trodde jag aldrig att han skulle komma hem igen, men nu ligger han i min säng, som han gjort i stort sett hela dagen. Det stavas lycka. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback