Hello my old friend

Datum: 2009-08-23 Klockslag: 23:37:44

Sitter återigen vid min egen dator, vilket jag bara gjort ett fåtal gånger under sommaren. (På sin höjd 5-6 gånger.) Mest för att det aset går så jävla sakta, och för att det varit bekvämare att bara låna pappas. Men nu när jag åker tillbaka till Kramfors blir det ändring på det, tillbaka till den här sega skitdatorn & min glappande dongel(?). En sak som är lite synd bara, minns inte koden för att gå in på internet. .___. Eller, kanske kom på den nu. Det återstår att se imorgon när jag ska prova. Hittar inte ens åt tangenterna längre, så ovan är jag. Håller på att diskfragmentera nu, men det verkar inte hända så mycket? Borde egentligen omformatera hela skiten men..

Har ägnat kvällen åt lite packning, men mestadels till att titta på resor med mamma & kolla i kataloger och bestämt lite grejer som ska skickas efter till lägenheten. :) Tänkte att den skulle få gå i rost/orange nu i höst, så får det limegröna komma tillbaka till våren istället. Så tänkte jag att nu eftersom det ingått i mitt jobb hela sommaren att bädda sängar, så kanske jag borde orka bädda mig egen också, så ett överkast beställer vi. :) Det, gardiner, kuddfodral & två filtar också. :)Tror filtarna hette MYSA och var i brunt & rost, det är just vad jag ska göra i höst; mysa! Med filtar, tända ljus & te. Nu blev det här inlägget väldigt plåttrigt kände jag, men det får ni leva med. ;) Nu ska jag lyssna på He lives in you med Rol'an Ramos, det var länge sedan!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback