Dålig uppdatering.

Datum: 2009-08-01 Klockslag: 12:19:02

Uh, jag har helt enkelt inte tid eller ork att uppdatera. Bilderna från Umeå kommer väl.. nångång.
Så igår var det Urkult som gällde, åkte dit med Elina, Dea & Martin. :) Hade det trevligt, och idag ska jag och Elina dit och köpa kläder. Låter konstigt? Men hur härliga kläder har dom inte, människornas stil överhuvudtaget på urkult är ju helt awesome! Alla åker på yran, jag vill också se Lady Gaga & Dead by april. :( MEN, jag har sett två av världens bästa band, twice, så jag ska inte klaga. :] Då menar jag såklart The Used och Rise Against, och då är The Used bästa bandet ever också.

Funderar på att beställa nytt löshår också, kanske kan unna mig det när jag tagit på mig att jobba extra två eller tre dagar nästa vecka. :) Vet inte om jag ska köra på Tajmahal eller om jag ska testa från Rapunzel. Där hade de #60 som är en nyans ljusare än #613, vilket vore ganska bra. Bara inte #60 är alldeles för ljust för mitt hår, men då får jag väl fixa mig ett besök hos frisören isåfall. Men känns ta emot en aning att lägga bort tusen spänn på löshår. :( Fast å andra sidan är det något som är ett måste, jag kommer aldrig vela vara utan min älskade löspäls.<3 Haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback