Äntligen!

Datum: 2009-08-03 Klockslag: 15:50:00


Solen har kommit tillbaka! :D

Har setat ute i någon timme nu och solat med cocosoljan på, lite brunare har jag iallafall blivit. :) Är ca 25 grader i skuggan, inte illa pinkat! Hela veckan ser ut att bli ganska bra, bättre än hur det varit de senaste veckorna iallafall. Synd bara att det ska bli fint väder just när jag tagit på mig att jobba extra, som på osndag t.ex, då tog jag en 07:00-15:00. :( Fast, pengar! Man kan ju faktiskt sola efter klockan 15:00 också. :) På söndag börjar hockeyskolan också, där jag ska jobba i kiosken ännu ett år. :) (Niklas Sundströms Hockeyskola) Looking forward to it! Typiskt att den börjar på söndag bara, då det ser ut att bli värsta bra vädret. Fast som jag sa till Elina & Dea för några dagar sedan; det kommer hinna bli världens värme till hockeyskolan börjar så vi får sitta där i tältet och svettas ihjäl.
 Ska äta tacos strax, sedan blir det en promenad med Erika. Sjukt länge sedan jag var ute och gick, kan ju verkligen behövas.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback