Varifrån hämtar man orken?

Datum: 2009-04-05 Klockslag: 22:38:22

Alla som orkar lägga ner tid och ork på att plugga, vart får dom orken ifrån?
Jag har hittills knappt ansträngt mig alls under gymnasiet, och nu går det bara utför. Har vardagsjuridiksprov imorgon, och jag har läst några meningar. "Men jag kan ju göra omprov senare istället" är det enda jag tänker. Och så får det faktiskt bli. Just nu känner jag att körkortet går före allt annat också. Fast med matten på delad plats just för tillfället eftersom jag ska ha prov på torsdag. Men nej, någon ork till något pluggande finns verkligen inte. Jag vill ha lov NU!

Har lagt upp massa bilder från London på min bilddagbok nu, efter ca 1 månad. Haha!

Nu ska jag stänga ner datorn & sedan lägga mig.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback