Vanliga trött-måndagen

Datum: 2009-04-06 Klockslag: 16:41:26

Klev som sagt upp 04:40, är skittrött - as usual. La mg i sängen och sov en stund när jag kommit hem, och nu håller jag på att göra middag. Quorndippers, soja/sesamnuggets & fullkornsbulgur. Mumma! :D Tog både quorn & soja, kan inte bestämma vilka som är godast. Jag hoppas mitt bulgur lyckas bli perfekt idag, isåfall är det första gången. Haha!

Blir plugg hela kvällen, booooring. :c

Btw, ni vet vardagsjuridiksprovet jag gnällt om? Hade ju det idag, och jag fick G! Man måste bara älska läraren, jag fick 16/20 poäng utan att ha tränat typ. Iofs så sätter sig saker jättelätt i mitt huvud, så jag brukar inte behöva plugga så mycket för att klara mig bra ändå. En grej borta ialladall, och nu ska jag sätta mig och ta tag i den andra grejen medans jag lyssnar på massa bra musik.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback