Tre starka hej!

Datum: 2009-04-09 Klockslag: 12:38:55

Klev upp imorse, mådde skit. Förkyld som satan. :c Täppt i näsan, ont i halsen.. och så märkte jag att jag fått nån jävla knöl utanpå halsen också, som gjorde jätteont. Men jag tänkte att jag fick väl så lov att gå och simma ändå. Simma, eller få IG typ. Och när jag väl simmade så gick det bra, tog det lugnt mellan längderna. Så nu är det gjort, fyfan så skönt. Var faktiskt både skönt & ganska kul att bada. :D Fast, jag gillar inte att visa mig bland folk sådär, absolut inte. Märkte dock att knölen blivit större efter att jag badat. :c It huuurts!

Så efter det var vi värda "tre starka hej!" som Jossan säger jämt nu för tiden. :D Försöker jobba lite matte eftersom vi har prov idag, men det går inte så bra. Får återgå till det nu.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback