Ta igen förlorad tid

Datum: 2009-04-05 Klockslag: 14:59:02

Sulle åkte nästab nyss hem. Åkte och köpte godis igår och sedan tittade vi på Robinsson och sedan på Vid din sida. Alltså, så bra film! ♥ Vi satt och grät ikapp, så himla hemsk den är. Den innehåller sorg, lycka, avundsjuka.. you name it. Vet inte riktigt varför, men jag bara älsar Julia Roberts! Minns att jag ville se ut som henne när jag var liten efter att ha sett Notting Hill. Var trevligt att äntligen träffas och ta igen lite av all vår förlorade tid. Tror inte vi umgåtts riktigt sedan i våras? Sjukt! Men nu blir det ändring på det. :] Och i sommar blir det massa Nordsjö, sol & bad. Sommar nu, tack!


Bild från en av mina favoritscener i fimen.<3


(Jossan, vi bestämde att vi nog går ut den sista istället för bristen på pengar & att hon nog inte hinner få sitt legg.)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback