Seminarium

Datum: 2009-04-28 Klockslag: 12:24:30

Har just haft en väldigt jobbig gympalektion, den kommer göra min redan hemska träningsvärk helt olidlig. Haha! Har just skrivit ut mitt CV och en artikel om miljön typ, för klockan 13:00 ska jag gå och ha seminarium i samhällskunskap. Har typ inte tränat nått alls, så vi får se hur det går. Handlar om miljön, a-kassa, fackföreningar osv.

Igår umgicks jag med Elina, Anders & Matte och tittade på hockey. Så gjorde Anders en jättegod paj som vi åt också. :D Så ja, därför blev det inget bloggande, har faktiskt inte ens orkat packa upp min dator än. Blir nog dåligt med bloggandet idag också, ska troligtvis träna och sola, sedan kommer R också. :]

Kanske jag skaffar mig ett jobb idag också, om det låter bra. Skulle inte vara fel med lite extrapengar varje månad. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback