Myskväll

Datum: 2009-04-03 Klockslag: 01:05:47

Har myst med Elina och Anders hela kvällen. :] Började med att vi åt tacos här hemma, så tittade vi på massa Jonas Brothersklipp på tuben. Sedan förflyttade vi oss till Anders, hans lägenhet är så mysig att jag dör. ♥ Mycket mörkare och fylld med grejer än min, måste införskaffa mer saker snart. Vi tittade iallafall på The Rocker, GRYMT bra film! Skulle nog vilja ge den 4/5. :D Sedan bara pratade vi, sprang på Hemköp & köpte jordgubbar och glass. Sedan myste vi ytterligare lite medans vi tittade på Never back down och Johan Glans dvd. Tillslut blev jag och Elina så trötta att vi drog oss hemåt, runt 00:30. Är ledig imorgon, så vi tar 12:45 bussen till Sollefteå, åker med Angelica och Sofia till Näsåker, sedan så hämtar Elinas mamma där. ;> Nice!


Tack för en awesome kväll. :* Hade verkligen saknat Anders känner jag. Vi har bestämt oss för att ha en myskväll en gång i veckan. Yey! Nu ska jag sova.

kommentarer
Postat av: elina

Tack själv <3

2009-04-03 @ 11:01:46



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback