Inte allt för länge kvar nu

Datum: 2009-04-28 Klockslag: 17:18:21

Sommaren kommer allt nämre, gud så bra det känns! Har ni tänkt på att man i ca 8-9 månader om året inte längtar efter annat än sommaren? Liksom, man tillbringar tre gånger så lång tid till att längta efter den som att njuta av den. Det hade varit helt underbart om sommaren här i Sverige kunde vara lite längre, kanske lite drygt 4 månader eller något. Nog om det.


Igår fixade jag en riktigt god middag. Grillade marinerad quornfilé och champinjoner i min inomhusgrill, gjorde tzatsiki och åt strips och sallad till. Så gott! :D Och idag åt jag god middag också. Stekte bacon och champinjoner och blandade med grädde och gräslöksost, så åt jag bandspaghetti till det. :] Mumma! Just nu sitter jag och väntar på att R ska komma, och att hon från kommunen ska ringa..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback