Garderobsrensning

Datum: 2009-04-19 Klockslag: 14:49:19

Ja, det är vad jag har ägnat dagen åt. När man inte längre kan lägga in kläder i garderoben utan får lägga dem på sitt soffbord, då behövs en förändring. Så jag har resnat bort drygt 3 ICApåsar med grejer som ska slängas, och även plockat ut lite grejer jag ska försöka sälja på tradera. Det är mest bh:ar, brukar alltid ge bort de som blir försmå, men om jag kan tjäna pengar på dem istället så gör jag gärna det. Ska även lägga upp ett par Dieseljeans, hoppas man får något sålt bara.

Sista dagen på lovet, har jag gjort något jag tänkt att jag skulle göra? Nej, typ inte. Jag orkar verkligen inte plugga, är inte motiverad för fem öre. Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bli medlem på tradera. Måste även fortsätta packa om en stund, så att jag är klar tills vi ska åka till Kramfors igen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback