Det återkommande problemet

Datum: 2009-04-29 Klockslag: 23:30:07

Torsdag imorgon, vilket betyder tidig helg. Veckorna går helt otroligt fort nu, jag hinner inte riktigt med. Jossan frågade mig idag "Men hur blir det imorgon, ska vi gå ut eller?" och jag blev helt chockad över att det var imorgon som det var valborg. ._. Haha! Blir nog troligtvis utgång iallafall, vet inte om Sulle också kanske skulle hänga på. I hope so. ;> Men så är det ju det vanliga problemet, vad ska jag ha på mig? Har alldeles för lite att välja bland.. Men har väl en tanke på vad jag kan ha iallafall, men känner mig inte nöjd med det. Men det finns väl värre problem.

Nej, nu har min kväll varit dålig nog. Ska prata lite mer med R och sedan duscha, BUS;a mig och våga håret.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback