Tillbaka i Kramfors

Datum: 2008-09-08 Klockslag: 18:32:49

Imorse klockan 10:05 tog jag och Elina bussen hem till Kramfors från Umeå. Kom till Kramfors vid 13:20, sedan hade vi körkortsteori klockan 14:20 till 15:40. Gick mest bara igenom lite grejer, fick böcker och sådär. Så nu har jag bokat min första körlektion, som blir fredag den 19:e. Väldigt nervöst!

Så när jag kom till lägenheten fick jag ett stort utbrott då jag märkte att internet fortfarande inte funkar!!!! Blir så jävla förbannad. Så nu sitter jag och snyltar på ett oskyddat nätverk, suger, men duger.
Så, så länge jag kan vara inne på det så har jag internet, alltid något. :)

Kommer ett lååångt inlägg senare med allt som hände i helgen. Typ.. en av dom bästa helgerna ever kanske? :DD

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback