I DITT ANSIKTE

Datum: 2008-09-15 Klockslag: 23:02:56


Gud så bra det var, jag fullkomligt älskar Magnus Betnér. Blev faktiskt förvånad över hur mycket folket faktiskt skrattade, var lite nervös innan det skulle börja att det skulle bli en pinsam tystnad i publiken. Jag blev absolut inte besviken över programmet heller, snarare tvärtom.

Eftersom jag är så pass gnällig av mig så tycker jag att han är så bra komiker, med sitt bittra sätt osv. Det blir bara som så jäkla kul att lyssna på någon som låter allmänt bitter klaga på det där viset. :D

Men, nu ska jag lägga mig och titta på någon film. Har lyckats bli tvärsjuk ikväll också, lite mindre trevligt. :( Men har tagit en tablett och sådär, så jag hoppas att jag känner mig bättre imorgon då jag vaknar. Gnight!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback