99 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

Datum: 2008-10-31 Klockslag: 14:19:50

Snodda en lista på bdb. ;>

1. Fullständigt namn? - Sara Johanna Elisabeth Höglund
2. Exakt ålder? - 17, men 18 den 21:a januari.
3. Vart bor du? - Ramsele/Kramfors
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa & djuren.
5. Husdjur? - Två hundar & fyra katter.
6. Färg på ditt hus? - Rött.
7. När är du född? -  21 januari 1991.
8. Klass? - MP07
9. Vilket år tar du studenten? - 2010.
10. Något jobb? - Nej, men skulle gärna ha ett.
11. När ska du sova ikväll? - När jag känner för det.
13. Duschat idag? - Nono.
14. Kramat någon idag? - Nej.
15. Pussat någon idag? - Nej.
16. Vad har du ätit? - En macka och tuggummi.
17. Dagens klädsel? - Linne & trosor.
19. Dagens sötnos? - Chester, varje dag. :*
20. Dagens roligaste? - Eh.. antagligen Simpsons.
21. Har du många vänner? - Kvalité före kvantitet eller vadfan det är man brukar säga.
22. Hur många har du kysst? - Vet inte.
23. Vem kramade du senast? - Mamma kanske.
24. Hur många vill du ha sex med? - Förstår inte riktigt frågan ^o)
25. Hur många har varit otrogna med dig? - -
27. Har du pojk-/flickvän? - Nae.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Bilskoleläraren, jag bokade lektioner. ^-^
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -  Elina; Okej :) ja jag håll på nu, grymt jobbigt :) MEN FUCK VA ELZA SKA ÄTA IMORN :]

FAVORIT:
31. Film? - Finns ju så många bra.. kan inte välja bara en.
32. Låt? - The Used - Tunnel är fortfarande finaste låten typ.<3
33. Mat? - För svårt även detta, finns så mycket gott.
34. Dryck? - Cola/Apelsin juice/Vatten
37. Stad? - London.<3
38. Land? - England måste jag nog säga.
39. Ämne i skolan? - Foto.
40. År? - Oj, ingen aning.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Hatar sånt här, för när jag läser frågan dyker ju asmånga upp i huvudet.
42. Personen du kysste? Haha, det håller vi hemligt.
43. Gången du spydde? - För två år sedan då jag opererat bort mina halsmandlar.
44. Gången du grät?  I måndags tror jag.
45. Pizzan du åt? - Någon på Jakten i tisdags. :]
46. Gången du var i göteborg? - I somras.
47. Gången du var i stockholm? - I våras när vi skulle se Simple Plan.
48. Gången du var full? - I lördags.
49. Gången du var hög? - A L D R I G !

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Katt.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på humör & sällskap.
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel tror jag.
55. Singel eller upptagen? - Både och, fast egentligen upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Men usch, inget!
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother.
60. Svart hår eller blont? -  Blont.
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Cola.
66. Pizza eller kebab? - Både och. ._.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? -  Båda såklart.
69. Leva eller dö? - Leva.

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Dum fråga. De jag älskar vet om det!
71. Personer du hatar? - Några stycken.
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Håller inte räkningen precis.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Vet inte, kanske 2-3 eller något.
74. Glassar du ätit på en dag? - Haha dunno.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - -
76. Gånger du haft minnesluckor? - Inte många alls.
77. Piercingar har du? - 0
78. Personer du saknar just nu? - För många. :c
79. Gånger ditt hjärta brustit? - -

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Hemligt. :]
81. Ska du träffa imorgon? - Massa snyggingar på halloweenpartyt.
82. Sjöng du senast för? - Ingen aning.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Erika.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Erika.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Elina, Dea, Joelow, Nickdick och Kevin. HAHA!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Tror jag behåller det för mig själv.
87. Förtjänar att dö? - För många.
89. Vill du sova brevid inatt? - Chester, like usual.

VAD:
90. Gör dig glad? - Mina nära&kära, musik och pengar.
91. Gör dig ledsen? - Olika.
92. Vad vill du helst göra nu? - Åka till London och vara där med bröderna J.
93. Önskar du att du slapp göra? - Min äckliga svenskarapport. :c
94. Vill du ha nu? - Imorgonkväll. :D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Kanske ett objektiv, eller lite sponsring till min Londonresa. :) Har inte riktigt tänkt ut något än.
96. Längtar du till? - Julafton och att fylla 18. :D
97. Tycker du om dina betyg? - De duger väl, skulle dock kunna vara bättre.
98. Ångrar du i ditt liv? - -
99. Är det bästa som har hänt dig? - Vet faktiskt inte.


kommentarer
Postat av: Elza

Åh, den där romantiska resan lät ju asbra! Jag drömde om dom inatt, jag va asbra kompis med dom o fyfasen va kul vi hade! Dom skulle så passa i vårat gäng ._. <3

2008-11-01 @ 10:25:00



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback