VARM CHOKLAD M. GRÄDDE & PULKÅKANDE

Datum: 2008-11-30 Klockslag: 16:24:18

Vaknade runt 11:30 ungefär och fortsatte titta på The water horse, så kommer mamma och ropar "Sara, nu får du nog klä på dig och gå ut!". Jaha? Haha. Men det var så att syster kom hit med barnen, så jag klädde fort på mig och följde med dem ut. Vi gick ner till snöhögen på vändplanen och åkte lite pulka/stjärtlapp. Jag hade ju min fleecedress och min tjocka dunjacka, så jag svettades som en gris efter att ha bärt upp Felicia till pulkan i backen hela tiden, eftersom det inte gick så bra för henne att klättra där. Hon skrattade och var så himla nöjd varje gång hon åkt nerför den lilla backen, och ville såklart tillbaka upp på en gång. Så sedan efter vi (läs dem) åkt färdigt så gick vi tilbaka hem så kokade mamma varm choklad, så drack vi det med grädde och åt pepparkakor & lussebullar. :] Sedan skulle Felicia äta massa clementiner också, hon är så duktig och kan t.o.m skala dem själv. Så satt hon i mitt knä och sölade hur mycket som helst, gullfisen där. Gud vad jag älskar dessa ungar alltså! :')

Hade kameran med mig, men såklart så dog batteriet. :( Så det blev bara tre bilder och en liten film, och jag filmade såklart "stående" igen. Typiskt, att jag aldrig lär mig. (Men jag tycker mycket mer om stående bilder, så då blir det att jag automatiskt filmar "stående" också.)



Nu ska jag nog snart duscha och packa, sedan blir det till att äta janssons frestelse, mumma! :D Mamma bakar tekakor nu också, så jag ska ta med mig en påse till Kramfors. :] Älskar hemmagjort, det är typ alltid så mycket godare.            Jag tror jag ångrade mig, har två prov till veckan varav ett är matteprov, så kanske vore det smart att jobba lite matte istället för att sitta här? Saken är den att jag i stort sätt inte förstår ett skit av Matte B, förstår inte hur stort hopp det är emellan A & B kursen?! Matte har  a l d r i g  varit ett problem för mig, men nu ligger jag ständigt efter och orkar knappt försöka förstå. Tacka gud för att jag iallafal lyckats förstå det sista vi hållt på med inom Linjära funktioner. Så, nu blir det MINST en halvtimmes pluggande innan jag får ens duscha eller göra något annat.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback