UNDERBARA BARN

Datum: 2008-11-08 Klockslag: 13:51:22

Sitter och lyssnar på Enya och Felicias små, söta snarkningar. ;'> Är ju som sagt barnvakt idag. Så vi åt lite omelett och sedan gick vi och la oss och läste Micke & Molle, och hon somnade precis när jag läst klart boken.

Finns det något bättre än barn? Nej, jag tror fan inte det. Felicia är världens goaste och gladaste, och så underbart söt. :'D Får se vad vi ska hitta på när hon vaknat.

Är f.ö ganska bitter över att inget ordnar sig med Londonresan, allt är bara som en stor hög med skit. Jaja, jag hoppas det ordnar sig snart iallafall.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback