RISE AND SHINE?

Datum: 2008-11-24 Klockslag: 12:24:00

Ligger halvdöd i sängen och har ingen som helst lust att överhuvudtaget kliva upp och ta mig för något idag. Mest för att jag vet att jag ska kliva upp 04:30 imorgon och åka buss till Kramfors själv, den tanken har gjort mig lite bitter. Vem orkar kliva upp den tiden när man är sjuk? Uhu. Men jag är så gott som tvungen, har ju körlektion 14:50. Kommer vara helt sjukt trött med tanke på att jag inte kunde somna förrens 03:20 inatt. Så jag lär väl klanta mig bara för det, väldigt roligt.

Jag tror att Taimy är lite besatt av mig, hon har kommit in hit säkert 7-8 gånger den här morgonen. Och som vanligt hoppar hon upp i sängen och försöker slicka mig i ansiktet, medans jag kör ner huvet i kudden för att slippa henne. Det är liksom morgonens irritationsmoment, så himla jobbigt. Fast hon är ju bara allt för söt. :]

Nej om jag skulle kliva upp och äta någon frukost. Ikväll kommer syster hit med syskonbarnen också, tänkte passa på att fota dem lite och lägga in bilder här, så att deras storasyster som är i USA får se. (Ledsen att jag inte lagt upp videon på Felicia som jag lovade ännu, men jag glömde ju såklart den där jäkla sladden i Kramfors. Men nästa helg så lovar jag.)

kommentarer
Postat av: Sofie

Ah va bra :D Sa snallt av dig!

Hehe ingen fara, nasta helg blir bra det med ;)

2008-11-24 @ 18:04:02



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback