KÄNN DIG ÄGD

Datum: 2008-11-30 Klockslag: 20:08:48

Ja, jag pratar om min mattebok. Jag ägde ut den totalt. :D Jag förstod mycket mer än vad jag trodde att jag skulle, och så gjorde jag hela 16 tal. Det låter kanske ganska ynkligt, men med tanke på att det är Matte B och att det är a,b,c & d på de flesta talen. Så nu tänker jag nog inte jobba mer ikväll, har skrivit upp lite olika saker jag ska be Björn förkara för mig på lektionen imorgon. Sedan så ska jag försöka jobba lite matte & läsa på i samhällsboken inför seminariet varje kväll framtill torsdag. Funderar på att skärpa mig lite gällande skolan, för det är inte förrens efteråt man ångrar sig när man slarvar och skiter i att plugga. Som nu önskar jag att jag ansträngt mig mer och tränat mer till proven i Matte A, för om jag gjort det kanske jag kunnat få ett MVG istället för mitt VG. Om jag inte minns helt fel så hade jag MVG i matte när jag gick ut 9an?

Men nu; packa kläder m.m tills imorgon (min chokladkalender får absolut inte glömmas bort), torka håret och sedan se Parlamentet & Wallander som sagt. Visste ni att Björn Gustafsson är med på parlamentet ikväll? Det var ett tag sedan. :D Så slå på 4an 20.30. ;)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback