JULKÄNSLAN SMYGER SIG PÅ

Datum: 2008-11-23 Klockslag: 13:09:33

Ja, det börjar mer och mer kännas att julen inte är långt borta nu. En månad imorgon, inte länge alls faktiskt. M e n   d e t   b ä s t a   ä r   n ä s t a n  
a t t   d e t   b e t y d e r   j u l l o v. :'D

Får jullovet den 19:e och börjar nog den 7:e eller 8:e tror jag. Gud så skönt det ska bli att bara vara hemma och ta det lugnt, i hela tre veckor. :] Funderar på att klä på mig och gå ut och fota lite, måste ju visa hur vitt och fint det är här. :'D Fast känner mig lite slö, för jag ska duscha och då känns det lite jobbigt att först klä på sig och sedan klä av sig igen. Haha, hur lat får man egentligen bli? Men jag skyller på att det är för att jag är sjuk, vilket det delvis faktiskt beror på men.

Har världens i-landsproblem också, vet inte om jag ska ta bussen ikväll eller imorgon.. Skulle egentligen vilja vara hemma eftersom jag inte mår nå vidare, men då missar jag sista teorilektionen & min körlektion. Not good! Men känns inte ha någon lust att åka till Kramfors, eftersom mitt mobila internet inte kommit än. :c Men ja, jag ska klä på mig nu och försöka orka gå ut lite. Så blir det kanske någon bild på natursköna Ramsele sen. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback