JAG SER DET SNÖAR, JAG SER DET SNÖAR

Datum: 2008-11-16 Klockslag: 12:24:11

Okej, det snöar inte just nu. Men det snöade hela kvällen igår, så nu är backen täckt av ett vitt, pudrigt lager av snö. :') Det var så otroligt härligt att vakna imorse och titta ut genom fönstret och se att allt utomhus är täckt av snö.  Är dock lite sur över att jag inte har min systemkamera här hemma, vill ju kunna gå ut och fota i det här härliga vädret. Men icke! :c
 
Ska åka till syster ett tag senare idag och gulla med dom små. :* Sedan så tar jag nog bussen ikväll också, har sådan lust att fixa till i lägenheten. :'D Och så är det ju inte helt fel att slippa kliva upp 04:30 en måndagsmorgon, utan istället kliva upp runt 07:30 eller något. Nej, kanske borde jag kliva upp och fräsha (stavning?) till mig lite.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback