JAG KOMMER TRIVAS

Datum: 2008-11-16 Klockslag: 01:27:34

Ja, det känns verkligen som om jag kommer trivas hur bra som helst i den nya lägenheten. :) Är så jäkla glad! Längtar efter att få komma dit och fortsätta packa upp och fixa allt. [Bilder på lägenheter kommer på måndag- eller tisdagkväll.] Det enda som fattas är internet och en katt. :c Fast internet kommer väl inom två veckor skulle jag tro, men en katt blir jag nog dessvärre utan. Får nöja mig med mina sex älsklingar jag har här hemma på helgerna, vilket är fyra katter och två hundar då. Ah, en pojkvän och en bebis skulle ju inte sitta helt fel heller men. Man kan ju inte få allt! Får väl vänta några år med det sistnämnda, och nöja mig med mina tre underbara syskonbarn. Nu började jag sakna dem lite, men ska nog åka dit en sväng imorgon och hälsa på dem. :)

Istället för en pojkvän har jag just nu en underbar katt som ligger i sängen och väntar på mig, så som han alltid gör. :') Min underbara lilla Chester!<3

Men nu ska jag nog gå och lägga mig och sova läääänge. Fyfan så skönt att få sova ut. :'D Funderar även på at ta 17:15 bussen imorgon, men får se vad jag har lust med. :)

Godnatt! :*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback