HALVVÄGS

Datum: 2008-11-14 Klockslag: 23:47:42

Har ägnat hela dagen åt att först ta bussen till Sollefteå och åka på Jysk och handla säng m.m med mamma och pappa. n_n Sedan åkte vi vidare till Kramfors och städade ur lägenheten på hällgumsg. och sådär. Sedan gick jag på skolan, och när jag slutat så började vi flytta in i nya lägenheten. Ojoj, så bra det känns! :'D

Men nu ska jag ta Chester och gå och lägga mig så jag orkar kliva upp imorgon, ska åka tillbaka till Kfors då och fortsätta fixa iordning. :) Jag hoppas det blir riktigt bra. :D

[Som jag kanske(?) tidigare nämnt så kommer det bli ganska klent med bloggningen framöver pga att jag inte kommer ha internet på ett tag. Jag ska därför ägna min tid åt att umgås med Elina, träna och träna till körkortsteorin utta helvette.]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback