EVERYONE WANTS TO KNOW THEY'RE NOT ALONE

Datum: 2008-11-29 Klockslag: 18:46:54

Sitter just nu med Taimy liggandes brevid mig i soffan, den lilla stackaren har inte velat vara ensam alls sedan mamma och pappa åkte. Så nu när jag gjort plats för henne i soffan att sova på tror jag hon är nöjd. :) Jag tycker dock lite synd om Lady som ligger ute i hallen för sig själv, men hon har ju själv valt att ligga där så.

Nu är jag nog i stort sätt så less på att vara ensam som man kan vara, och med ensam menar jag då singel. Att ha någon att dela mörka vinterkvällar med hade ju inte varit helt fel, men man kan ju inte få allt. Är otroligt uttråkad just nu, men Anna tipsade mig om Taken så nu håller jag på att ladda hem den iallafall. Känns dock inte så roligt att se en thriller om någon som blir kidnappad när jag är ensam hemma, vilken liten mes jag blivit. Haha! Men jag är helt enkelt inte van att vara ensam hemma i Ramsele längre, för i Kramfors går det ju bra att vara ensam eftersom jag är van att bo själv såatte.
Är ju inte helt ensam, har ju mina sex små pälsbollar. n_n Men ska nog gå och låsa alla dörrar innan jag börjar se filmen, b a r a  f ö r  s ä k e r h e t s s k u l l. Så ska jag ladda upp med julmust och lussebullar också. Mumma! :D

`Cause nobody wants to go it on their own
And everyone wants to know they´re not alone.
Somebody else that feels the same somewhere?
There`s gotta be somebody for me out there.

You can´t give up!
When you're Lookin´ for a diamond in the rough
Because you never know when it shows up
Make sure you´re holdin` on
‘Cause it could be the one, the one you´re waiting on

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback