EN EXTRA HELGDAG

Datum: 2008-11-27 Klockslag: 23:18:01

När vi slutat idag runt 15:40 så fick jag veta att jag bara skulle ha en lektion imorgon, så jag skyndade mig hem, slängde i mig mat, diskade och packade och tog sedan 17:00 bussen hem till Ramsele. Så det blev en tidig helg för mig, pallade inte stanna kvar för en enda lektion såatte.

Så när jag kom hem fixade jag och pappa mitt mobila internet, så tittade jag på sakerna vi beställt som hade kommit. Så nu sitter jag och myser i min nya fleecedress, hur härlig som helst. :'D Dock bara för hemmamys, iallafall byxorna eftersom det är sådana byxor som får mina lår & min röv att se gigantiska ut. Haha, men nog om det. I helgen är mamma ledig så det blir förmodligen massa julbak, är helt exalterad inför att äta min första lussebulle. :'D gott!


[Ni kan ju passa på att klaga på mina barnsliga och omatchande strumpor också, som Jossan a l l t i d  gör. Haha! :D]

Ska passa på och skryta lite över mig själv som var med på gympan idag också, vilket jag ska försöka vara nästan varje gång i fortsättningen för att undvika ett IG. Jag förstår inte grejen med gympa på skolan, liksom, gillar man inte gympa så anstränger man sig ändå inte = jag förblir lika fet och otränad som om vi inte hade haft någon gympa. Dock så tycker jag ju om att träna osv, men jag gillar  i n t e  lagsporter, nono! Eller, i Ramsele var det roligt på slutet. Men inte nu längre! Ska iallafall börja träna på träningsvärkstan till veckan, så jag ska se till att bli helt frisk i helgen. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback