AMERIKAS MEST HATADE FAMILJ

Datum: 2008-11-28 Klockslag: 22:48:13

Jo, jag vill nog påstå att det inte är mer än rätt att de är den mest hatade familjen. Ni borde verkligen titta på dokumentären om familjen Phelps. Det jag tycker var värst av allt, var att de verkligen tog med sina små barn i det de gjorde och tyckte. Barnen fick hålla skyltar där det t.ex stod "GOD HATES FAGS!", när de inte ens förstod själva grejen med skylten. De påstod även att deras familj (som bestod av ca 70 pers) var de enda som skulle få komma till himlen, medans alla andra skulle brinna i helvetet. Men kära nån?! Vet inte vad jag ska säga, men vad de får allt ifrån skulle jag gärna vilja veta.

Något jag tyckte var väldigt roligt var att familjen Phelps även hatar Sverige, kan ni gissa varför? Jo, för att vi dömde pingstpastor Åke Green för hets mot folkgrupp efter hans predikan "Man och kvinna - Guds skapelseordning".. Jag tror det var så den hette, har ju nästan nyss skrivit klart min rapport om Platons syn på homosexualitet jämfört med den kristna högerns. Hade med Åke Green där som ett perfekt exempel på någon från den kristna högern. Har skrivit om honom tidigare, han som påstod att homosexuella var "en cancersvulst på samhällskroppen". Sjuka jävel! Så iallafall, för att visa detta så stod de med sina skyltar och skrek utanför en affär som sålde svenska dammsugare. Alltså, seriöst?! Lol är det enda jag kan säga om det!

Nog om det, vill ni veta mer så får ni ladda hem dokumentären. ;)
Har iallafall varit hos syster ikväll, Sture, hennes pappa var där också. :) Han fick läsa min artikel "Barn - längtan är stor" och blev som i princip alla andra som läst den förvånad över att jag så gärna ville ha barn med tanke på min ålder osv. Felicia var helt vild ikväll också, det var verkligen full fart på henne. (Jag kan inte säga eller skriva full fart utan att tänka på Björn Gustafsson, eller ska jag säga Benjamin?) Åkte dit runt 19:00 och kom hem runt 22:00 ungefär. Jag har suttit och gäspat hela kvällen, kändes lite löjligt att bli trött före en 4- & 1½ åring.

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Oooj, får nog ta och se den där dokumentären! Verkar spännande men hemsk. ;s Idioter det finns!



Nej, jag har bara varit i London en gång, tyvärr! Vi hann inte göra så mycket när vi var där, mer än lite shopping och London Eye och Madame Tussauds. För vi skulle sjunga i Svenska Kyrkan, så det tog vår tid typ. :p Haha. Men ååh, så underbar stad! Hörde alltid massa sirener utanför vårt hostel på kvällen, till och med en krock utanför vårt fönster. Aja, det är en galen stad ^^

2008-11-29 @ 09:49:42
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback