12-12-08 IS THE DAY THE EARTH STOOD STILL

Datum: 2008-11-29 Klockslag: 23:37:55

Har just tittat på T a k e n, och Anna hade rätt - den var riktigt bra! Så den rekommenderar jag starkt, har ni lust att se en thriller så är det ett bra val. ;> Lite kort så handlar det om en tjej som åker till Paris med en kompis och då blir kidnappad, resten får ni se när ni tittar på den. ;)

Började sedan titta på Final Destination på 6:an som går just nu, och i pausen så såg jag The day the earth stood still trailern för första gången. Det kändes som en film för mig, eftersom den handlar om jorden osv. Älskar t.ex The day efter tomorrow, jag gillar tanken på att folk blir skrämda över hur känslig mänskligheten och jorden kan vara. Om ni vill se trailern så finns den här. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska se klart Final Destination eller om jag ska titta på The water horse istället..

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

SV; Ja det är fan galet alltså! ;o Blir arg!

2008-11-30 @ 15:54:40
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback