.

Datum: 2008-05-29 Klockslag: 20:38:10

243269-9

Sådär, det blev en bild ändå. Dock inte en där man ser alla mina tusentals fräknar som jag fått.
Nu ska jag nog snart dra iväg med mamma på OK och köpa den där grädden, så blir det jordgubbar och grädde till någon film sedan eller något! :'DD

Nu stannar jag hemma tills på lördag då jag tar 08:35 bussen till Sollefteå, till snyggsulle. :* Vi ska shoppa, laga middag och sedan dricka massa drinkar åså innan vi går ut. Kommer bli awesome! Sedan åker jag till Kramfors på söndagkväll, sedan går jag måndag-onsdag då jag åker hem och har långhelg. :D På tisdagskvällen blir det även att gå och titta på treornas fyllebrännboll, trevligt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback