Some moments in life you just want to slo-mo

Datum: 2008-06-07 Klockslag: 20:44:04

Har just sett slutet på Click, för första gången. Usch så jag grät när hela hans liv bara runnit iväg och när han dog. Blev dock överlycklig när han vaknade upp på affären igen! :'D Riktigt värd film när man sett hela, faktiskt. :) Nu ligger Sulle här brevid i soffan och sover, ska nog låta henne sova en stund eftersom hon antagligen inte sovit så mycket inatt. Vi ska nog ut och gå sedan också, så då svängar vi nog in på OK och köper lite godis. Sulle vaknade nyss och sa "Gud vad sugen på Geisha jag blev". Haha!


Och jag önskar att det inte var såhär, men jag tänker fan inte ta skit, aldrig mer..
Men, snart kommer bättre tider, det kommer ju inte direkt att alltid vara såhär. Hoppas jag..
I'll always love you!


F.ö så funderar jag på att ta och göra en ny design till bloggen snart, den jag har nu gjorde jag ju bara för att testa mig på om jag klarade att fixa och sådär. Men, det tar nog en stund med tanke på mitt tålamod osv.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback