Misa-mi

Datum: 2008-06-21 Klockslag: 16:22:22



Slog på tvn då denna film var på, allmänt söt! Jag är faktiskt en riktig sucker för mesiga, barnsliga filmer. Är om en tjej som hittar en varghona med ungar som hon börjar vara med, sedan så blir mamman skjuten av några tjuvskyttar och Misa måste rädda vargungarna på något sätt. Jag såg dock bara sista halvtimmen eller något, men jag gillade det jag såg. :) Har iallafall varit hos Erika som är födelsedagsbarn idag. :) Gav henne present och åt lite tårta och sådär. Så nu ska jag bara sitta och ta det lugnt ett tag, sedan vid 21:00 så drar vi iväg till Junsele! :D Jag håller tummarna för att Lydia ska dricka ikväll också, så jag slipper vara själv. Haha!

Ett litet grattis till Erika också! :*

kommentarer
Postat av: J M

Shit så söt vovve :)

2008-06-22 @ 22:36:14
URL: http://handsaway.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback