K e v i n & F e l i c i a

Datum: 2008-06-11 Klockslag: 12:52:18

Helt underbart med sovmorgon, klev nöstan nyss upp. :) Jag orkade helt enkelt inte skolan och att sitta helt ensam i Kramfors ännu en kväll, så jag stannade hemma och åker dit med 05:15 bussen imorgon och går på skolavslutningen. Ska nog snart duscha och smörja in mig med lite self-tan och sedan koka makaroner så jag kan äta chiligryta till frukost/lunch. :) Ska åka till syster och hälsa på också, saknar barnen så himla mycket. Så nu måste jag skynda mig, mamma blev lite irriterad när jag kläckte ur mig att jag gatt duscha innan vi åkte.


Om det är någon som är nyfiken så är Felicia 1 år och Kevin blir hela 4 år i oktober, helt otroligt vad tiden gått och han blivit stor. Bilden är från i julas när mamma och Annette tog med sig barnen till Kramfors och jag fotade dem i studion för att Annette ville ha några egna julkort att skicka ut. :) Tycker att Felicia är så himla söt på den här bilden! :D

Men som sagt, nu måste jag skynda mig. Vi ska hinna in på sockarbagarn och köpa fika och ta med också!
Ha en fortsatt bra dag! :)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback