GOD MORGON

Datum: 2008-06-03 Klockslag: 13:24:01

Vaknade lite innan ett av att Erika undrade om jag skulle komma ner och äta glass med henne på Konsum när hon slutat skolan, men jag vet inte riktigt om jag orkar. Är helt död, somnade inte förrens runt 03:30. Hah! Såg att det var soligt ute också, så jag ska ut och sola i bara bh och trosor. Såklart är det ingen som kan se mig när jag ligger där på balkongen, lagomt bra. :)

Det här blir nog en ganska bra dag, blir till att gå och kolla på treornas fyllebrännboll sedan ikväll också! :D
Men nej, nu ska jag gå ut och passa på att sola innan solen försvinner bakom vårt lägenhetshus. :)


kommentarer
Postat av: Rebecca

vilken härlig blogg! Färgen och allt. Gillar det! =)

2008-06-03 @ 13:30:09
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Sara

Rebecca: Tack så mycket, fortsätt gärna att titta in! :)

2008-06-03 @ 14:33:51



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback