Världens goaste

Datum: 2008-07-15 Klockslag: 20:40:43

Har nästan nyss kommit hem från syster. När vi kom dit möttes vi av ett skrikande barn - Felicia, som var ledsen för att Kevin slagit henne med något. Så jag gick dit och lyfte upp henne och gulla med hon åså, sedan vägrade hon lämna mig ifed resten av tiden. Jäkla sötnöt där! :') Så jag fick i princip gå runt och bära på henne hela tiden, och sedan när vi skulle åka hem så ville hon komma upp till mig, så då lyfte jag upp henne och gosade lite hejdå. Sedan när Annette skulle ta henne började hon skrika och nöp fast sig i mig som fan, tyckte så synd om henne. :c Sedan när vi gick så började hon gråta en hel massa, lillfisen där.

Men nu ska jag nog gå och duscha och sedan titta på Prison Break tills jag somnar. :) Hoppas att det blir en bra dag imorgon och att jag hittar mycket kläder åså! :'D

Måste bara påpeka att jag gjorde världens mest lyckade utbackning från gården ikväll, helt perfekt! :D Knäppar till mig. ;)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback