Släkt på G

Datum: 2008-07-08 Klockslag: 21:20:09

Det verkar som om släkten söderifrån ska komma hit!<3 :DD *happyface* Dock inte "mormor&morfar". :'c Men ja, Gudrun och hennes karl ska tydligen dra hit med sin husvagn, så skulle tydligen Jocke komma ner med några kompisar som skulle på Urkult också. Jag hoppas han åker motorcykel hit, jag vill ju åka. (a) Haha, lite kulare att åka med honom på en sådanhär luta-sig-fram-och-se-cool-ut-mc, än att åka på pappas gubbmc. :D

Wtf, faster skulle tydligen komma redan på fredag, härligt att träffa släktingar alltså. :'D Den BRA delen av släkten, dock inte den bästa, haha. Men, mammas barndomskompis och hennes karl skulle ju tydligen komma till helgen de med, så.. vi lär trängas som fan här hemma.. ._. Fast faster skulle ju iofs ha husvagn, som tur är.
Nu är det bara "mormor&morfar" som fattas, de jag vill träffa mest. ;c Okej, Sara och Nylle skulle också vara roligt att träffa, var så länge sedan. (Fråga mig inte varför han kallas Nylle, det är något konstigt med den syskonskaran med tanke på att Jocke inte alls heter Joakim eller något sådant, utan heter Magnus. Haha!)

Ah, kvällen har ägnats åt att vara ute och övningsköra och hälsa på syster. :) Nu ska jag se på tv innan jag ska sova, för att kliva upp 06:20 imorgon, ÅH. :c [Jag ska ALDRIG skaffa mig ett 7-16 jobb, fyfan för tidiga mornar.]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback