FRISK, TACK?

Datum: 2008-07-22 Klockslag: 15:50:56


Jag är så otroligt less på att vara sjuk nu! Låg vaken till 05:30 och såg på film inatt, såg på en hel massa olika och efter varje program/film hittade jag ytterligare något jag vill titta på. En film, minns inte vad den hette, såg jag typ bara för att Dominic Purcell var med. Haha! ^^ Har lite svårt att skriva just nu pga att Karl-Gustaf distraherar mig genom att försöka lägga sig halvt på mig, halvt på datorn. Han vill bara gosa den sötnöten. n_n Men nu gick han.

Imorse vaknade jag av att mamma kom och sa att jag var alldeles mörk under ögonen och att hon blev orolig, jag ser ju inte precis sådär jättepigg ut. -__- Halsontan är iallafall bättre idag, även om den inte är helt bra. Jag har iallafall bestämt att jag ska vara frisk till helgen då det blir finväder, för jag s k a åka och bada! Har ju för tusan inte badat en enda gång i sommar. ._.

Men nej, nu ska jag lägga mig och vila i väntan på att mamma kommer hem med glass!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback