Exactly what it really feels like

Datum: 2008-07-13 Klockslag: 01:58:07

Ensamt, det är precis så det känns. När man sitter i ett rum fyllt av glada, trevliga människor och man bara känner sig helt ensam. Förut brukade jag undra hur man kunde känna sig så otroligt ensam då, men nu tror jag att det är då man faktiskt känner sig som mest ensam, ibland.
Jag önskar att jag bara fick krama om dig och säga att jag är ledsen över hur det blev.

Ett antal gånger under kvällen har jag suttit som paralyserad, bara tänkt på tanken att slippa ha det såhär. Men, den dagen kommer väl den med? I hope so.

Men iallafall, det har varit en helt okej kväll. :) Var väldigt trevligt uppe hos Emma där vi grillade och spelade vattenfall! :D Sedan drog vi vidare på en fest, efter det blev det att gå ut på byn. Lite tråkigt att det inte var så mycket folk dock. Men men. Så runt klockan ett började jag gå hemåt och ringde Christoffer för att ha lite sällskap mitt i all ensamhet. :) Men nu ska jag nog ta med mig datorn och lägga mig i sängen och kika på lite OC. :'DD De fyra nästa avsnitten har ÄNTLIGEN laddat färdigt.

Godnatt!

kommentarer
Postat av: Josephine'

seriöst. din blogg är den snyggaste jag har sett. :)

2008-07-13 @ 02:05:21
URL: http://bubbely.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback