En egenskap hos vårt kön?

Datum: 2008-07-12 Klockslag: 12:44:28

Tillhör det det kvinnliga könet att vara en gnällig, taskig bitch? Ibland undrar man ju.
Och vadfan är grejen med att snacka skit om varandra i bloggen? Skärp er förfan. Era läsare lär ju bara få en dålig bild av er då ändå, såatte. Eller inte de som är så själva, men de som tänker som jag och inte förstår syftet med det iallafall. Dock en liten puss till alla som står på sig och inte bryr sig om alla gnälliga fittor. :*

Vad får man ut av att gnälla på andra osv? Varför inte vara glad för någon annans skull, eller rent ut av hålla käften? Jag förstår inte hela grejen med att trycka ner på andra, vad tjänar det till? Känner man sig själv bättre då så kanske man borde tänka på vad som är felet.
Och du den söta anonyma (som f.ö inte känns så anonym i mina ögon) som tydligen finner nöje i att trycka ner på andra, jag skriver inte det här pga dig.

Nej, nu ska jag cykla iväg och möta Deson och Jonson. Vi ska kika på marknaden och sedan gå och fika. :*

kommentarer
Postat av: Linn

Ja det är det :)

2008-07-12 @ 17:24:41
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback