Det känns nästan som hemma

Datum: 2008-07-06 Klockslag: 14:27:02

Var ju som sagt i Backe igår på Fjällsjö. Åkte dit med mamma, Ingalill, Elina och Dea. :D Sedan när vi kom dit så var vi med Erika och Sara en hel del. När vi kom dit hade Vincent just börjat spela typ, så vi gick dit och ställde oss. Härliga människa alltså!<3 Iallafall så när han skulle gå så tackade han, och sa att det varit underbart att spela där och "Det känns nästan som hemma.. I Räämsel!" JAG BLEV SÅ GLAD OCH STOLT!<3 Ramsele är jordens bästa plats, typ. Sedan så gick vi på dansbanan och dansade massa foxtrott! :D Fett kul. Först dansade jag massa med Elina, men sedan så bytte jag till Erika. Var två killar som kom och bjöd upp oss, fetaste dissen fick dom, elaka vi är. (a) Haha! Sedan så stog vi och pratade med mamma och Ingalill och så kommer en kille och stället sig brevid Ingalill och börjar prata om att dansa osv och hon "Men dansa med Sara!" och jag.. åh! Haha. Han fick en diss han också, jag hade nämligen inte tänkt dansa med någon okänd. :D Ah, det blev lite pinsamt att stå där när de fortsatte att prata om det, men vafan. Så sedan runt 01:45 åkte vi hem, tror jag. La mig vid 03:00 någongång och vaknade idag 13:17. Dåligt liv att jag sov så länge, haha. :c

Det var iallafall en helt okej kväll igår, och det var roligt som fan att dansa! :DD Och en puss på Vincent också. :* (Mamma var btw löjligt glad för att hon fått en kram av honom. xD)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback